Wednesday, November 14, 2007

8 Random Facts about Me

Bites Tale : After too much eating over the past 2 weeks, I'm sick!

I've been tagged by Massy.

The Rules:
  • Link to your tagger and post these rules.
  • List eight (8) random facts about yourself.
  • Tag eight people at the end of your post and list their names (linking to them).
  • Let them know they’ve been tagged by leaving them a comment on their blogs.
So here goes :-
  1. I must wear a necklace whenever i go out, without it.. i felt like i'm naked.. LOL!
  2. I like anything made of flour - pizzas, breads, cakes, donuts, pies... that's why i am called "meatball"!
  3. At 157cm, I am the shortest in my family.
  4. I wear Size 5 shoes... that's a bit awkward because i considered having very small feet despite my body size.. and i have "elephant's leg"!
  5. I don't know how to wear those skinny high heels... just can't balance my body!
  6. Compared to my siblings, i have a round but sleepy eyes... kinda like garfield's or the bollywood actor, salman khan's while they have mata sepet.
  7. I keep my nails short.. cos i have short fingers... and my hands look strange if the nails are long!
  8. I like to take photos but i don't like to be taken photos of... i think i look ugly.. :(
Now for people i wanna tag..

Parisukat
Aron
Icehippo
Sue Sue
Cheesecakeerian (Don't forget to vote for her ya!)
Levian
Forever Tulip
Deana

P/S : To Bento Pet, i didn't forget your tag! will do it!

5 comments:

Parisukat said...

thanks for the tag. Will do this tomorrow. Btw, I got something for you in my blog too!

Ratu Syura said...

I'm the shortest in my family too! :P

maslight said...

hahahaha lol~ wait..i'm not the shortest in the family *indenial..my mum is nyahahhaha XD mas is so smart XD hehehehe

oooooooo, i wear necklace all the time too. uik same same, i dun wear heels which is so thin...scary i might trip and fall on my face facing the ground hahahaha..

cheesecakeerian said...

Haha Okay okay I'll do it the next time I blog =)

cindy said...

Wah!! Kena tag lagi saya!!! LOL!!

Related Posts with Thumbnails